Bardock Revenge

Bprulez, http://bprulez.blo.pl/

« Older   Newer »
  Share  
realbprulez
view post Posted on 11/1/2007, 22:45 by: realbprulez




/Sorry for polish/

This will be very short simple of chars programming. I'm sure that this liar cant programming.

To jest mala bardzo próbka programowania. Jestem pewny, ze ten klamca nie wie nic o programmingu!!

To jest mamy tutek na to jak mozna dopasowac dane intro do danej postaci z która walczymy (jak intro w moim gohanie ssj2 gdy walczy z cellem)

Musimy jedynie dodac kod w [Statedef 191] Czyli w Intrze, a powinien on wygladac tak:

[State 191, 2]
type = changestate
trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic"
trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic"
trigger3 = P2Name = "perfect cell by _Vision"
trigger4 = P4Name = "perfect cell by _Vision"
trigger5 = P2Name = "[Necromancer's] Cell"
trigger6 = P4Name = "[Necromancer's] Cell"
trigger7 = P2Name = "Perfect Cell"
trigger8 = P4Name = "Perfect Cell"
trigger9 = P2Name = "Cell 2 form"
trigger10 = P4Name = "Cell 2 form"
trigger11 = P2Name = "Cell"
trigger12 = P4Name = "Cell"
value = 1191
ctrl = 0

zamiast value = 1191 mozemy wpisac; oczywiscie inny numer, ale tylko taki który odpowiada naszemu wczesniej zrobionemu specjalnemu intru do danej postaci - w tym wypadku do Cell'a.

W polach = name, czyli:

trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic"
trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic"

Jak komu potrzeba - zamiast jak w tym przypadku "Cell por Ssonic" wpisujemy
imie postaci, przy której ma wystapic "intro specjalne" /mozna to imieznalezc w pliku .def kazdej postaci/
np:

/Czesc pliku .def z And17/

[Info]
name = "Android 17 by HyperionX" <- Wpisujemy to imie
displayname = "Android 17" <- Bron Boze to :
versiondate = 04,14,2001
mugenversion = 04,14,2001
author = "HyperionX"
pal.defaults = 1

/Koniec fragmentu pliku .def z And17/
;-------------------------------------------------
trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic"
trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic"

Kazde imie jest wpisywane po 2-razy, w razie gdyby przeciwnik do "specjalnego intra" byl wybrany jako player 2 lub 4.

Pamietamy zeby wszystkie triggery byly odpowiednio ponumerowane:

trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic"
trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic"
trigger3 = P2Name = "perfect cell by _Vision"
trigger4 = P4Name = "perfect cell by _Vision"
trigger5 = P2Name = "[Necromancer's] Cell"
trigger6 = P4Name = "[Necromancer's] Cell"
trigger7 = P2Name = "Perfect Cell"
trigger8 = P4Name = "Perfect Cell"
trigger9 = P2Name = "Cell 2 form"
trigger10 = P4Name = "Cell 2 form"
trigger11 = P2Name = "Cell"
trigger12 = P4Name = "Cell"
;-------------------------------------------------------
Dzieki temu podczas intra, gdy wypadnie na naszego "specjalnego" przeciwnika [Statedef 191] zmieni sie automatycznie na nasze intro "specjalne".

/Sorry for polish/
 
Top
27 replies since 2/1/2007, 16:16   744 views
  Share