realbprulez |
|
| /Sorry for polish/
This will be very short simple of chars programming. I'm sure that this liar cant programming.
To jest mala bardzo próbka programowania. Jestem pewny, ze ten klamca nie wie nic o programmingu!!
To jest mamy tutek na to jak mozna dopasowac dane intro do danej postaci z która walczymy (jak intro w moim gohanie ssj2 gdy walczy z cellem)
Musimy jedynie dodac kod w [Statedef 191] Czyli w Intrze, a powinien on wygladac tak:
[State 191, 2] type = changestate trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic" trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic" trigger3 = P2Name = "perfect cell by _Vision" trigger4 = P4Name = "perfect cell by _Vision" trigger5 = P2Name = "[Necromancer's] Cell" trigger6 = P4Name = "[Necromancer's] Cell" trigger7 = P2Name = "Perfect Cell" trigger8 = P4Name = "Perfect Cell" trigger9 = P2Name = "Cell 2 form" trigger10 = P4Name = "Cell 2 form" trigger11 = P2Name = "Cell" trigger12 = P4Name = "Cell" value = 1191 ctrl = 0
zamiast value = 1191 mozemy wpisac; oczywiscie inny numer, ale tylko taki który odpowiada naszemu wczesniej zrobionemu specjalnemu intru do danej postaci - w tym wypadku do Cell'a.
W polach = name, czyli:
trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic" trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic"
Jak komu potrzeba - zamiast jak w tym przypadku "Cell por Ssonic" wpisujemy imie postaci, przy której ma wystapic "intro specjalne" /mozna to imieznalezc w pliku .def kazdej postaci/ np:
/Czesc pliku .def z And17/
[Info] name = "Android 17 by HyperionX" <- Wpisujemy to imie displayname = "Android 17" <- Bron Boze to : versiondate = 04,14,2001 mugenversion = 04,14,2001 author = "HyperionX" pal.defaults = 1
/Koniec fragmentu pliku .def z And17/ ;------------------------------------------------- trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic" trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic"
Kazde imie jest wpisywane po 2-razy, w razie gdyby przeciwnik do "specjalnego intra" byl wybrany jako player 2 lub 4.
Pamietamy zeby wszystkie triggery byly odpowiednio ponumerowane:
trigger1 = P2Name = "Cell por Ssonic" trigger2 = P4Name = "Cell por Ssonic" trigger3 = P2Name = "perfect cell by _Vision" trigger4 = P4Name = "perfect cell by _Vision" trigger5 = P2Name = "[Necromancer's] Cell" trigger6 = P4Name = "[Necromancer's] Cell" trigger7 = P2Name = "Perfect Cell" trigger8 = P4Name = "Perfect Cell" trigger9 = P2Name = "Cell 2 form" trigger10 = P4Name = "Cell 2 form" trigger11 = P2Name = "Cell" trigger12 = P4Name = "Cell" ;------------------------------------------------------- Dzieki temu podczas intra, gdy wypadnie na naszego "specjalnego" przeciwnika [Statedef 191] zmieni sie automatycznie na nasze intro "specjalne".
/Sorry for polish/
|
| |